דירות גג למכירה בתל אביב

קשה למצוא דירות גג למכירה בתל אביב גם בשל העובדה שחלק גדול מהן נקנו על ידי תושבי חוץ במחירים אסטרונומיים.

 היתרונות של דירות גג  הם רבים:

§         זיהום אוויר מופחת.

§         בריזה מהים.

§         שקט מרעש הרחוב הסואן.

§         נוף צמרות עצים ונוף עיר פתוח. 

תושבי החוץ שקנו דירות גג, גרים בהן בדרך כלל רק חודשים ספורים בשנה. לעיתים הן עומדות להשכרה בשאר חודשי השנה ולעיתים לא. היות ומדובר באנשים בעלי ממון, רבים מהם נמנעים מלהשכיר את דירותיהם ודירותיהם עומדות ריקות כשהם לא כאן בתל אביב.

בתקופות של טרור וכאוס בארץ, חלק מאותן דירות גג בתל אביב, עומדות למכירה על ידי אותם תושבים זרים. זו ההזדמנות שלך לעלות טרמפ על המציאה היקרה הזו של דירות גג למכירה. היתרונות של דירות גג דווקא בתל אביב הן רבות, כפי שראינו קודם והן יותר משתלמות מכל דירת קרקע או בית עם גינה בו אתה מרגיש את מחנק העיר כל חודשי השנה. אין כמו לגור מעל כולם וליהנות מבריזה ונוף ששמורים רק לאלו הגרים על דירות גג בתל אביב. לכן, כדאי לעקוב אחר אותן דירות גג בעיר, שכן מוצעות למכירה מדי פעם.

שווה בהחלט להיעזר בחברות תיווך אשר הן אלו המחזיקות בהיצע רוב רובן של אותן דירות גג למכירה. מתווך טוב, תמיד נמצא עם יד על הדופק ותמיד יודע על דירת גג המוצעת למכירה, לפני כולם. לכן כדאי לכם לא להסס ולפנות למתווכים היושבים בתל אביב, בתקווה שלפחות לחברת תיווך אחת, תהיה דירת גג להראות לכם.

אחד הדברים היפים בדירת גג הוא האופציה לעצב אותה כאהבת נפשכם. אתם יכולים להחליט האם אתם הופכים אותה לגינת ירק ופרי המשדרת שלווה, או לחלופין, למרפסת מסיבות קוקטלים. סביר להניח שדבר זה יקבע או תקבעו על פי סגנון חייכם.