דירות גג בתל אביב

כאשר רוצים שקט ובריזה מהים, דירות גג בתל אביב ישרתו מטרה זו. דירות גג כשמן כן הן, אלו דירות עם יציאה לגג או שבנויות על הגג. הרבה פעמים מדובר על תוספת בנייה שלא פעם נבנתה ללא היתר בנייה. בדרך כלל מדובר על חדר על הגג ולא יותר. אך עדיין, גם במקרים אלו, העירייה מתעקשת להרוס דירות גג שנבנו ללא היתר. הן אסור שאיש הישר בעיניו יעשה ובמדינת חוק צריך לחיות על פי חוקים שנקבעו. אומנם דיור בתל אביב הינו נקודה כואבת היות והצורך עולה על ההיצע, אך עדיין גם אם זה לוקח זמן, שווה וכדאי לנסות להשיג אישורי בנייה גם אם מדובר על דירות גג, היות ופירוקן אחר כך בצו העירייה יהיה מבחינת בזבוז זמן וכסף עבורכם. בתל אביב העירייה מאד מקפידה על אישורי בנייה ולכן זה דבר שכדאי לקחת לתשומת לבכם.

תל אביב היא עיר המאפשרת לאותם בעלי דירות גג, ממש לחיות "על הגגות" בין חודשי האביב עד סוף הקיץ וזאת בגלל הבריזה הנהדרת מהים אשר גם בחודשי הקיץ הלוהטים, מורגשת. הניתוק מדחיסות האוויר שניתן למצוא במפלס הרחוב של תל אביב ואף למעלה ממנו, אינה קיימות באותן דירות גג תל אביביות, דבר שהופך אותן למבוקשות מאד ומשום כך, קשה למצוא דירות גג בתל אביב, פנויות.

אחת הבעיות המרכזיות של תל אביב כשזה נוגע לאותן דירות גג הוא סוג התושבים שרכש אותן: תיירים יהודים מחו"ל. דבר היוצר טרוניה מצד תושבי תל אביב הקבועים אשר מרגישים דפוקים מכך שאנשים המגיעים לעיר תל אביב לחודשיים בשנה, יכולים ליהנות מדירת גג, ואילו הם, תושבי תל אביב הקבועים, שגרים כאן כל השנה, וממלאים את כל חובותיהם למדינה, אינם יכולים ליהנות מדירת גג.