משרדים למכירה והשכרה בתל אביב

אם חשקה נפשכם בשטח משרד בעיר תל אביב, הכי פשוט יהיה לפנות למשרדי תיווך אשר יעזרו לכם במציאת שטח משרד אשר יתאים לדרישותיכם. מתווכים יוכלו להראות לכם הן שטחי משרדים להשכרה והן שטחי משרדים למכירה.

 ההבדל בין שטחי משרדים להשכרה או שטחי משרדים למכירה מבחינתכם, טמון בעיקר בכמה כסף אתם מעוניינים להשקיע בעניין והאם הינכם בטוחים שזו השקעה לטווח ארוך מבחינתכם או סוג של בדיקת השטח...  ככלל, מבחינת מיקום, אין אידיאלי יותר מהקמת משרד בעיר תל אביב וזאת היות שהעיר תל אביב מאגדת לתוכה את המסחר הכלל ארצי. תל אביב הינה צומת מסחרית לא רק בקנה מידה ארצי, אלא גם בקנה מידה עולמי.  על כן, הקמת משרד בה, אינה רעיון רע כלל וכלל.

משרד תיווך מאגד היצע לשטחי משרדים החמים ביותר של תל אביב. במאגר שלו תמצאו שטחי משרדים להשכרה או למכירה. כאשר אם תסגרו על עסקת משרד להשכרה, סביר להניח שתצטרכו לשלם עמלה בגובה חודש שכירות, ואם תסגרו על משרד למכירה, סביר להניח שתדרשו לשלם עמלה בגובה שני  אחוז מכלל שווי העסקה.

בין אם מדובר על שטח למכירה ובין אם מדובר על שטח להשכרה, כדאי מאד לבחור משרד שתהיה לידו חניה נוחה, בין אם בתשלום ובין אם לא. האופציה לחנות את הרכב ליד אותו משרד שלכם בעיר תל אביב, תקל על לקוחות מתעניינים אשר לא יצטרכו לעבור מסע תלאות עד אשר יגיעו לפתח העסק שלכם. אומנם חניה נראית כמשהו פעוט, אך לא כך הדבר, אז אם כבר שוכרים, כדאי גם לבדוק האם יש אופציות חניה קרובות ליד אותו משרד פוטנציאלי. מעבר לזה, כדאי לשכור שטח משרדים שאינו קטן מדי, וזאת למקרה שתתרחבו. כך לא תצטרכו לעבור מקום, דבר המהווה מטרד הן לכם והן ללקוחות.

 בהצלחה!