חנויות למכירה והשכרה בתל אביב

תל אביב, הינה מרכז הסחר של מדינת ישראל, מתוקף זה הרבה בתי עסק קובעים את מושבם  בה ובעקבות זה קמו הרבה חברות נדל"ן העוסקות בתיווך למכירה ובתיווך להשכרה של חנויות  ושטחים מסחריים.

חנות למכירה או חנות להשכרה בתל אביב תעלה לכם הרבה יותר מאשר חנות בפריפריה.  יחד עם זאת, הפוטנציאל של חנות או חנויות בתל אביב רב מאד. אין אזור אחר בארץ עם פוטנציאל מסחרי כמו זה של תל אביב. לכן, למרות שדמי שכירות  על חנות להשכרה בתל אביב רבים יותר, שווה להשקיע, היות והפוטנציאל הרווחי בה גדול לאין שעור מכל מקום אחר בארץ.

חשוב לזכור שבתל אביב קונים גם האוכלוסייה התל אביבית וגם אוכלוסיה משאר רחבי הארץ. בבואכם לקנות חנות למכירה, רצוי שתבררו למה אותם בעלים מוכרים  האם זה כוון שסוג המוצרים שהם מכרו בה לא היה בעל דרישה? או האם זה כוון שמיקום אותה חנות היה בעייתי?

חנויות שאין לידן מקום חנייה מוסדר ומסודר, עלולות לעיתים קרובות להיפגע מחוסר הגעה   של לקוחות בגלל זה. לקוחות כיום, מחפשים נוחות וחניה נוחה וקרובה. דבר שלא פעם הופך להיות שיקול לכניסה או אי כניסה למקומות מסחריים שאינם בעלי חניה                 מסודרת ליד. לכן חנויות למכירה או חנויות להשכרה שהינן בעלות פוטנציאל מכירתי גבוה יותר, הן אלו אשר יספקו חניה ללקוחות שלהן. אחד הדברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שהולכים לשכור שטח מסחרי הוא: מה יהיו אותם מוצרים שאנו רוצים להעמיד למכירה ומה תהיה הדרישה להם. לכן חשוב מאד לעשות סקר שוק לפני. לעיתים מוצרים דומים באזור מסוים אחד, יביאו הרבה לקוחות לשם המחפשים את אותו מוצר, אך לעיתים זה גם עלול לגרום לרוויה ולהורדת מפלס המכירות של כל חנויות האזור בתחום זה, וזאת היות שהרווחים  יתחלקו בין מספר רב יותר של בתי עסק.

שכירות של חנות להשכרה בקניון למשל יש לה את היתרונות שלה שאחד מהם, מעבר לחניה מוסדרת, הוא כוח המשיכה של שאר חנויות הקניון אשר יביא איתו גם גלים של קונים לפתח החנות שלך, וזהו אכן שיקול שכדאי לקחת בחשבון.

 בהצלחה!