דירות ליד הים בחופי תל אביב  (למעבר ישיר  ל דירות ליד הים לחץ על הקישור)

 

דירה מפוארת ליד הים, הממוקמת בצמוד לחופי תל אביב הינה חלומם של רבים הרואים את הקרבה לים כשיקול משמעותי בבואם לבחור דירה מבין מגוון רחב של דירות בעיר תל אביב.

כידוע, עקב גודלה וקרבתה לחוף הים, מציעה תל אביב מבחר עצום של דירות ליד הים.

 

תל אביב ומגוון הדירות שניתן למצוא בסמוך לחופיה

 

תל אביב מתאפיינת במגוון רחב של דירות המוצעות למכירה והדבר מתבטא גם בדירות הממוקמות ליד הים. ניתן למצוא מגוון רחב של דירות הממוקמות לאורך חופי תל אביב, החל מדירות צנועות בדרום ועד למגדלי יוקרה בצפון. ישנם פערי מחירים משמעותיים ביותר בין מחירי דירות בתל אביב הממוקמות ליד הים. הדירות בדרום תל אביב הינן זולות יחסית לדירות הממוקמות במרכזה ובצפונה. באזור הצפוני של חופי תל אביב ניתן למצוא מגוון של דירות מפוארות הממוקמות בבנייני יוקרה המשקיפים אל הים. מחירי הדירות הממוקמות בבנייני יוקרה אלו הינם גבוהים באופן משמעותי מהמחירים בשאר חלקי העיר וזאת עקב היותם בניינים חדשים ומרהיבים ביופיים המציעים לדייריהם מגוון פינוקים כמו בריכה, חדר כושר ועוד.

 

 

דירות ליד הים בתל אביב – הסיבות למחירים הגבוהים

 

במרבית המקרים, מחיריהן של דירות בתל אביב הממוקמות ליד הים הינם גבוהים יחסית למחירי דירות אשר אינן ממוקמות ליד הים. בשורות הבאות נפרט על הסיבות למחירים הגבוהים, הטמונות ביתרונות הרבים הקיימים במגורים ליד הים בתל אביב:

* הנוף שמציע הים נחשב בעיני רבים למרהיב ביופיו, ורבים טוענים כי אין תחליף למבט לעבר השמש השוקעת באופק הים.  בנוסף לכך, לאלה הגרים ליד הים ישנה זרימה בלתי פוסקת של אוויר צח.

* מלבד הנוף הנשקף מדירות הממוקמות בסמוך לחופי תל אביב, חוף הים של תל אביב המשתרע לאורך של כ – 14 קילומטרים, מציע אטרקציות רבות עבור אלה המגיעים לבלות בים ובסמוך לו. העובדה כי חופי תל אביב מכילים טיילת ומהווים מוקד לאטרקציות ואירועים רבים, הינה אחת מהסיבות העיקריות למחירים הגבוהים של דירות ליד הים בתל אביב.

* בנוסף לכך, הבנייה בחופי תל אביב הנמצאת בתנופה מתמדת והביקוש העולה למגורים באזור זה, גם הם חלק מהגורמים למחירים הגבוהים של דירות ליד הים בתל אביב.

* יתרון נוסף במגורים ליד הים טמון בכך שהנכם יכולים להיות בטוחים כי תמיד תהיה לכם גישה לנוף המרהיב שמציע הים, ללא אפשרות לחסימתו על ידי בניינים אחרים.

* דירות ליד הים בתל אביב מציעות את הטוב משני העולמות – מצד אחד הן ממוקמות בסביבה שקטה יחסית לשאר העיר, ומצד שני, במרחק הליכה מהן תוכלו למצוא את כל השפע שמציעה תל אביב בין אם מדובר במרכזי הקניות הגדולים ובין אם מדובר במקומות הבילוי הרבים והמגוונים.

 

 

לסיכום ניתן לומר כי למרות שמגורים ליד הים בתל אביב עשויים להיות עסק יקר, ההשקעה הכספית עשויה להיות משתלמת ביותר מכיוון שאין תחליף לרמת החיים ולשלווה הטמונים במגורים באזור זה.