קורס תיווך, רישיון תיווך  -   (לקבלת פרטים על קורס תיווך קרוב לחץ כאן)

 

קורס תיווך נועד למי שמתעניין לעבוד בתיווך. קורס זה ייתן לך את היסודות והפרקטיקה וכמובן גם  יעניק לך רישיון תיווך, דבר שהינו מאד חשוב על מנת שתוכל לעבוד באופן מקצועי וחוקי.

קורס תיווך מעניק לך אופציית עבודה במקצוע שהוא גמיש מבחינת שעות ובעל פוטנציאל ריווחי גבוהה. כוון שמדובר בעבודה מול אנשים, חשוב שתהיה אדם בעל מיומנויות חברתיות גבוהות. חשוב שתדע:

 

§        להתחבב על אנשים.

§        לשדר אמינות.

§        לדעת למכור.

 

אם שלושת דברים אלו הם חלק מאופייך, רישיון תיווך שתוציא באמצעות קורס תיווך, יהיה בעל ערך מעשי רב עבורך.

 

קורס תיווך ניתן ללמוד במכללות שונות ברחבי הארץ. בקורס זה מתעמקים בחוקי הנדל"ן ואיך לסגור עסקאות במהירות וביעילות. על מנת לקבל רישיון תיווך, צריך להוציא מעל שישים נקודות בבחינה. כמו כן, צריך האדם להיות מעל גיל שמונה עשרה, תושב מדינת ישראל וללא הרשאה בחמש הנשים שקדמו להגשת בקשת רישיון תיווך. אפשר לקבל רישיון תיווך גם ללא קורס תיווך, אך למי שיש את הזמן והממון, קורס תיווך מומלץ היות והוא עושה סדר בעניינים ומכין לבחינה. אסור לעבוד ללא רישיון תיווך, ומי שעושה כן מסתכן בהיתפסות על ידי רשויות החוק.

 

ישנם הרבה משרדי נדל"ן פרטיים שישמחו לקבל אותך כאשר יש לך רישיון תיווך ביד, וביכולתך להחליט האם אתה רוצה להיכנס למשרד קיים או האם ברצונך לעבוד כעצמאי או אפילו להקים עסק תיווך משל עצמך. אנו ממליצים ללכת שלב אחר שלב ולא לעשות החלטות פזיזות. משמע: קודם ללכת על קורס תיווך שלאחריו תוציא רישיון תיווך. אחרי קבלת רישיון תיווך, תוכל ללכת ולהתמחות במשרד תיווך קיים ומצליח שבו תשתפשף בסגירת חוזים ועסקאות. ורק כעבור מספר שנים כאשר יש לך ניסיון רב משל עצמך, תפתח משרד משלך באם חשקה נפשך להיות עצמאי ובוס של עצמך. לא מעט אנשים נפלו כשהם החליטו לדלג על שלבים בדרך .

 

לפני שאתה הולך על קורס תיווך על מנת לקבל רישיון תיווך, מומלץ שתעשה סקר שוק על מנת לראות איפה ניתנים קורסים ומחירם. רצוי כמובן להתייעץ עם מישהו שלמד ועבר זאת לפנייך, על מנת לבחור בקורס ובמרצה המתאים עבורך. בהצלחה!