דירות להשכרה בתל אביב: המרוץ אחר הנכס המושלם

 

תל אביב, עיר הנדל"ן הלוהטת של ישראל, הופכת לזירת מרוץ אינסופי - המרוץ אחר דירות להשכרה. עבור תושבי העיר ואלו המבקשים להצטרף אליה, הניצחון בתחרות הזו עשוי להיחשב כמעט להישג אולימפי.

 

"המצב עם דירות להשכרה בתל אביב הפך קשה מנשוא", אומר אלון, סטודנט למשפטים המחפש דירה כבר מספר חודשים. "קשה לי להאמין שמשרדי התיווך מציעים דירות קטנות בשכונות לא מרכזיות תמורת מחירים של 6,000 שקלים לחודש!"

המציאות המצערת היא שהביקושים לדירות להשכרה בתל אביב חורגים משמעותית מההיצע הקיים. עם גל המהגרים התמידי לעיר, מתלבטים צעירים רבים אם כדאי להם לחצות את הקווים האדומים בתחום המחירים הנדרשים.

 

"מחירי השכירות באזורים המבוקשים גבוהים מאוד, אבל הם משקפים את הביקוש הרב והיצע המצומצם", אומר בעל משרד תיווך ותיק בדיזנגוף. "רק אלו עם כיס עמוק יכולים להרשות לעצמם דירות גדולות ומשודרגות במיקום הזה".

 

אכן, הממוצע לדירת 3 חדרים משופצת ברמות דיור סבירות, נע בין 9,000 ל-11,000 ש"ח לחודש. בשכונות היוקרתיות כמו הצפון הישן, ציפיות המחירים יכולות לעלות גם מעבר ל-15 אלף שקלים לחודש.

 

"עבדתי ועבדתי כדי לחסוך את הכסף הזה רק כדי לגור בדירה קטנטונת בשכונה זו ", מלינה רינת, צעירה המתגוררת בדירה של חדר וחצי בצפון תל אביב, עבורה היא משלמת סכום שווה ערך לשכר ממוצע במשק.

 

למרות זאת, מעטים מביניהם אכן מוותרים ועוזבים לאזורי פריפריה. היתרון של תל אביב מפצה עבור המחירים הגבוהים באיכות חיים משופרת, קרבה לאזורי בילוי ותעסוקה, מרכזיות וניידות קלה.

 

נקודת המפתח העיקרית במרוץ הבלתי נגמר הזה היא דריכות מול משרדי התיווך לצד חיפוש פעיל ברשתות החברתיות - שם משתפים לא פעם הזדמנויות של ממש.

 

"לאחר שנתיים של חיפושים וקשיי שכירות, השגנו דירה מהממת באזור מרכז תל אביב במחיר סביר יחסית", מספרת יעל, שכנה חדשה בעיר. "המרוץ הסתיים עבורנו עם תחושת ניצחון".

 

ככל שעובר הזמן, המרוץ אחר דירות להשכרה בתל אביב רק הולך ומחמיר. מי שמחפש להצטרף למרכז הנדל"ן של המדינה חייב להיות חמוש בסבלנות, נחישות ובעיקר בכיס עמוק.

לחיפוש דירה בתל אביב לחצו על קישור זה והרשמו לסוכן חכם שימצא עבורכם את דירתכם