משרד "סוסייטי נכסים" ממוקם ברחוב דיזנגוף הסואן והמרכזי ליד צומת הרחובות דיזנגוף - ארלוזורוב והוא אחד ממשרדי התיווך המובילים והיוקרתיים בתל אביב – אשר הפך למותג מוכר ומבוקש בקרב לקוחות המחפשים נכסים בעיר.

 

"תפיסת העולם שלנו היא לתת חווית קנייה וטיפול ממוקד ללקוח", מסביר אלון דהאן, מנכ"ל סוסייטי נכסים. "הלקוח הוא שמוביל את הטון, ואנו משתדלים להתאים עבורו את הנכס המושלם באזור המושלם - תוך כדי שירות אישי".

 

משרד החברה ממוקם בדיזנגוף 214 מאז  1983 והוא משדר אלגנטיות ונוכחות. הצוות מקצועי של הסוכנים, מטפל במגוון נכסים  - החל מדירות יוקרה במגדלים מרשימים, דירות בסגנון בוטיק, וילות ובתים פרטיים ועד לנכסים מניבים ונכסים מסחריים.

מסוסייטי נכסים מדגישים כי הם לא משרד תיווך רגיל, אלא חברת נדל"ן המציעה שירותים כוללים עבור לקוחותיה - החל משלב האיתור הראשוני של הנכס, דרך הליכים משפטיים ומשא ומתן, ועד לקבלת המפתח ושירותים גם לאחר המכירה או השכירות.

 

הלקוחות יכולים למצוא אצלנו נכסים ייחודיים ובלעדיים, רכישת נדל"ן מצריך טיפול מיוחד של סוכנים אמינים ואיכותיים.

 

צוות סוסייטי נהנה משיתוף פעולה הדוק עם אדריכלים, עורכי דין, קבלנים ובעלי מקצוע נוספים הדרושים לכל תהליך של העברת נכס יוקרתי. הם עובדים במסירות ומקצועיות רבה, על מנת לשמור על המונטין, ולהעניק ללקוחות את חווית הנדל"ן הטובה בישראל.


ליצירת קשר עם צוות סוסייטי נכסים בדיזנגוף לחץ כאן