דירות למכירה בתל אביב - המצרך הנחשק ביותר

 

תל אביב, אחת הערים היקרות בישראל לרכישת דירה, ממשיכה למשוך רוכשים בשפע למרות המחירים הגבוהים. הביקוש הרב לדירות בעיר, בלווייתם של היצע מוגבל ואינפלציה עקבית, הובילו את מחירי הדירות למעלה עד לשמים.

 

עם זאת, מי שמחפש להתגורר בלב גן העדן של הים התיכון נאלץ להתמודד עם המציאות הזו. בתקופה האחרונה המשכנתאות הסתכמו במיליונים רבים, גם עבור דירות קטנות וצנועות באזורים פחות יוקרתיים.

 

מחירי הדירות בתל אביב תלויים במובן רב במיקום המדויק. באזורים מבוקשים במרכז כמו מונטיפיורי, ונווה צדק, ממוצע מחיר למ"ר עומד על כ-50-60 אלף שקלים. בשכונות מזרח העיר והצפון החדש של תל אביב, הממוצע דומה, אך אך יהיה גבוה יותר ובאזור ה 60-80 אלף  עבור נכסים קרובים לחוף הים. הממוצע נמוך יותר בשכונות כמו רמת אביב, יפו ודרום העיר. 

 

למחירי הדירות ברחבי העיר ישנן סטיות ניכרות כלפי מעלה ומטה בהתאם לפרמטרים שונים. דירה קטנה של 2-3 חדרים עשויה לעלות כ- 5 עד 10 אחוז יותר. הדבר נכון גם לגבי דירות צמודות גג .

 

ההיצע של דירות למכירה בתל אביב כולל מגוון רחב - החל מדירות קטנות בבניינים משנות ה-50, דירות גן בשכונות הוותיקות, וכלה בדירות גדולות ויוקרתיות במגדלי יוקרה חדשים. חלקים נרחבים של תל אביב עוברים בשנים האחרונות התחדשות עירונית מואצת, כך שקשה למצוא דירות במצב המקורי הישן.

 

מבט על הדירות למכירה בתל אביב מציף גם נכסים ייחודיים ומיוחדים. ניתן למצוא דירות שמורות ומעוצבות בסגנון בנייה ישן כמו הבאוהאוס, או דירות בוטיק במגדלים וצמודי קרקע בסגנון מודרני ביותר. אלו לרוב נכסים יקרים במיוחד המוצעים על ידי משווקי נדל"ן בשוק היוקרה העליון.

 

התחרות הגדולה על דירות למכירה בתל אביב מאפיינת גם את תהליך הרכישה עצמו. מכרזים פתוחים, סיורים מלווים ובחינה קפדנית של הנכס הפכו לחלק בלתי נפרד עבור רבים. העלויות והמאמצים הרבים הכרוכים ברכישת דירה בעיר רק ממחישים עד כמה נחשקים נכסים אלו בקרב הציבור במדינה קטנה ועמוסה כשלנו.

 

 

 

להרשמה לעדכונים על דירות לקניית בתל אביב לחצו כאן