להרשמה לסוכן חכם לקבלת עדכונים על פרויקטים חדשים בתל אביב

לחץ כאן

 

פרויקטים חדשים בדרום תל אביב - פנים העיר מתחדשת

 

בשנים האחרונות אזור דרום תל אביב עובר התחדשות עירונית מרחיקת לכת, עם פרויקטי בנייה חדשים רבים הצומחים מן הקרקע. לאחר שנים שבהן האזור נחשב מוזנח ומצוי, הביקוש הרב למגורים באזור המרכזי של תל אביב הוביל לפריחה של פרויקטים חדשים.

 

אחד הפרויקטים הבולטים והגדולים שקמים באזור הוא שכונת "נוה צדק החדשה". הפרויקט, שמוקם על שטח המתחם לשעבר של התחנה המרכזית הישנה של תל אביב, כולל הקמת אלפי יחידות דיור חדשות, בתי ספר, גני ילדים, פארקים, בתי כנסת ושטחי מסחר ומשרדים. מדובר בשכונה חדשה לחלוטין שקמה על קרקע שנים רבות עמדה כמעט שוממה.

 

אזור נוסף המשנה את פניו הוא שכונת התקווה. שם קמים מספר פרויקטים של מגדלי יוקרה, הכוללים מאות יחידות דיור חדשות יוקרתיות, חניונים, שטחי מסחר ומשרדים. הפרויקטים נבנים על שטחי קרקע ששימשו בעבר למפעלים ובתי מלאכה ישנים. כמה מהפרויקטים הבולטים הם מגדל W יפו, מגדלים גלים ומגדל קרית התקווה.

 

פרויקט חדש גדול נוסף הנבנה בדרום תל אביב הוא קריית טדי, שיקום על קרקעות גדולות בצמוד לדרך מנחם בגין. הפרויקט יכלול אלפי יחידות דיור חדשות במגדלי מגורים רבי קומות לצד שטחי מסחר ומשרדים. חלק מן השטח יוקדש לבניית בתי ספר, גני ילדים ומבני ציבור.

 

לצד הפרויקטים הגדולים הללו, בשכונות נוספות כמו בצלאל, התקווה וסלמה קמים פרויקטים רבים של מגדלי מגורים בודדים יחסית, בני עד כעשר קומות. הדירות החדשות במגדלים אלו נבנות בסטנדרטים גבוהים של בנייה ירוקה.

 

פרויקטים חדשים רבים נוספים, הכוללים מאות יחידות דיור, ממשיכים לצמוח באזור דרום תל אביב. הצפיפות הגבוהה של הפרויקטים והיקפם המרשים צפויים לשנות באופן דרמטי את פני האזור בעשור הקרוב. זאת לצד שיפורים בתשתיות ובנייה של מבני ציבור רבים החיוניים לקיומה של שכונה מודרנית.

 

דרום תל אביב איבד את המוניטין השלילי שלווה אותו במשך עשרות שנים והולך ומתהווה כאזור עירוני צעיר, חדשני ומבוקש. פרויקטים החדשים יציעו חיי עיר סואנים ויביאו למעבר של אוכלוסייה חדשה ומשכילה לאזור המשופץ.