דירות חדשות בתל אביב למכירה מקבלן

 

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בבנייה של דירות חדשות בתל אביב. הביקוש הגבוה לדירות בעיר, בשילוב עם מחירי הדיור הגבוהים, הובילו חברות בנייה וקבלנים רבים להשקיע בפרויקטים של בנייה חדשה תמ"א 38/1  (תוספת על מבנה קיים) ותמ"א 38/2 (הריסה ובניה חדשה)

 

רוב הדירות החדשות נבנות כפרויקטים גדולים הכוללים עשרות יחידות דיור. הקבלנים רוכשים מגרשים באזורים שונים בעיר, לרוב בשכונות הוותיקות יותר, ובונים בהם בניינים חדשים וגבוהים הכוללים דירות רבות. הדירות משווקות על ידי הקבלנים במהלך הבנייה או עם סיומה.

 

הדירות החדשות מאופיינות לרוב בעיצוב מודרני, בנייה איכותית ותשתיות מעודכנות. רבות מהדירות כוללות מערכות חכמות כמו שליטה על מוצרי חשמל באמצעות הטלפון הנייד וכדומה. גודל הדירות משתנה, אך רבות מהן הינן דירות קטנות עד בינוניות של 2-4 חדרים.

 

מחירי הדירות החדשות בתל אביב יקרים במיוחד, וממוצע מחיר למטר בדירות חדשות בתל אביב עומד על כ-60,000 ש"ח. עם זאת, מדובר בדירות איכותיות וחדשות, הממוקמות באזור מבוקש, ולכן קהל הקונים גדול למרות המחירים הגבוהים.

 

אזורים פופולריים לבנייה של דירות חדשות בתל אביב כוללים את דרום העיר, למשל שכונת פלורנטין  נווה צדק, כרם התימנים. כמו כן, בצפון העיר ישנה בנייה רבה של דירות חדשות באזור השכונות בבלי, ככר המדינה, הצפון הישן, פרויקטים גדולים נבנים גם בלב העיר, כדוגמת סיטי טאוור באזור שרונה ומגדלי ויטה באזור הבימה.

 

קונה המעוניין לרכוש דירה חדשה יכול למצוא את מבחר הדירות החדשות באתרי האינטרנט של החברות המשווקות או באתרים כלליים לנדל"ן. חשוב לבדוק היטב את פרטי הדירה, מיקומה, איכות הבנייה וכדומה. מומלץ גם להיעזר בעורך דין המתמחה בנדל"ן לפני חתימה על חוזה ורכישה. הבנייה המאסיבית של דירות חדשות בתל אביב צפויה להימשך גם בשנים הקרובות, ולכן ההיצע גדול למעוניינים לרכוש.