ביקוש דירות היוקרה בתל אביב עולה. דירות יוקרה בתל אביב, הינן הטרנד האחרון בשוק הדירות. אלו הם פרוייקטים המשווקים לעשירון העליון בישראל ולעשירים מבין יהודי העולם, הקופצים לארץ לגיחות קצרות יותר או קצרות פחות. אחת הסיבות שליהודים מחו"ל כדאי לקנות דירות יוקרה בתל אביב היא בשל העובדה שהפרשי היורו והדולר מול השקל, עושים את העסקה הזאת לכדאית מאד עבורם.

 דירות יוקרה בתל אביב מגיעות עם האלמנטים הבאים:

·         שומר בכניסה עשרים וארבע שעות ביממה.

·         חדר כושר.

·         בריכה, ג''קוזי וסאונה.

דירות יוקרה בתל אביב בנויות במקומות אסטרטגים מבחינת מיקום ונגישות למרכזי תרבות ומבחינת הנוף אשר הינו פרט שמקפידים עליו בדירות אלו. בהרבה דירות יוקרה בתל אביב ישנו שימוש, או קנייה של בבניינים לשימור אשר משופצים גם מבפנים וגם מבחוץ ונרכשים על ידי אנשים היכולים להרשות לעצמם לגור במקומות כאלו, אשר מעבר למחיר דירה מאד יקר, גם משלמים דמי אחזקה מאד גבוהים כל חודש, המגיעים לעשרות אלפי דולרים בשנה. ארכיטקטים ומעצבי פנים גם מרוויחים מאותה תרבות דירות יוקרה בתל אביב, היות שהם נקראים לעצב את אותן דירות מבחוץ (אדריכלים), ומבפנים (מעצבי פנים). מעצב פנים דואג לעיצוב הפנימי של הדירה, דבר הכולל בנוסף לעיצוב הפנימי הסטנדרטי, גם רכישת פרטי אומנות עבור אותם לקוחות עשירים.   הארכיטקטים של דירות יוקרה בתל אביב מתבקשים לעצב אותן עם דגש על נוחות ופינוק, בניגוד לדירות רגילות, בהן יש דגש רב יותר על ניצול שטח מקסימלי ודחיסת מספר רב יותר של חדרים על שטח קטן יחסית, היות ודירות אלו הרבה יותר קטנות, מדירות יוקרה.

אחת המגמות בשוק דירות יוקרה בתל אביב, היא: קניית דירה במגדל דירות על ידי זוגות מבוגרים שעד לא מזמן גרו בבית פרטי עם בריכה באחת משכונות היוקרה, כמו: הרצליה פיתוח או סביון, וכשהילדים פרחו מהקן, גילו שהוילה הענקית גדולה להם מדיי ולכן העדיפו לעבור לדירה יוקרתית, מושקעת ומפנקת, אך קטנה יותר. כך הפכו דירות יוקרה בתל אביב עם מרחק הליכה לבימה או לבית האופרה הישראלי, לפתרון אידיאלי עבורם.

חלק מאותם פרויקטים של דירות יוקרה בתל אביב מחפשים עוד גימיקים על מנת למשוך לקוחות, כמו: מרתף יין. מרתף יין המשותף לכל הדיירים, בו כל דייר מקבל תאי אחסון לאוסף היינות הפרטי שלו. זהו אכן גימיק חדש, נפלא וכובש, בניגוד לבריכה וחדר הכושר, שהפכו כבר לסטנדרט בילט אין בכל פרויקט דירות יוקרה בתל אביב. שכונת נווה צדק היא דוגמא לשכונה המשופעת בדירות יוקרה. לא מעט מאלו המחפשים דירות יוקרה בתל אביב מגיעים אליה. רוב בתי השכונה הינם בניינים לשימור, אך חלקם פרוייקטים חדשים שנבנו מהיסודות, ולא שימור או שיפוץ של מבנים קיימים. למרות היותה יושבת בלב ליבה של תל אביב, נווה צדק היא אי של שקט עם חוף ים במרחק הליכה. הפסטורליות של הרחובות והשמירה על צביונם, עושים את שלהם והרבה אנשים נוהרים אליה גם כמבקרים מבחוץ.  לא מעט בתי קפה ומסעדות איכותיות נפתחו בה בעשור וחצי האחרונים, והיא הפכה בהחלט למקום בילוי אטרקטיבי בסגנון אצילי ומאופק.

הרבה משרדי תיווך אוהבים לעבוד במכירת דירות יוקרה בתל אביב בגלל העמלות הגבוהות שהם קוטפים מתיווך זה. אם ידכם משגת, זהו אסון קטן, היות שמשרד תיווך כזה יעשה עבורכם עבודה נהדרת ויגן גם על האינטרסים שלכם בבואכם לקנות בית חדש. ישנם כמובן פרויקטים שבכל מקרה אפשר להגיע אליהם רק דרך חברת נדל"ן מתווכת וזאת היות שהקבלן לא רצה להתעסק בכל תהליך המכירה עצמו והעדיף להטיל זאת על חברה שתעשה זאת עבורו. אם אתם מחפשים דירות יוקרה בתל אביב, שווה לשבת עם חברת תיווך העוסקת גם בתיווך דירות פאר, ולעבור איתה על כל תוכניות הבנייה הקיימות ועל אלו הפוטנציאליות. הם ידעו להגיד לכם אלו דירות יוקרה בתל אביב יכפילו את ערכן ואלו דירות יוקרה בתל אביב נמכרות יפה בשוק, כך שתדעו איפה כדאי לכם להשקיע. בהצלחה!