היתרונות במסירת הנכס למנהל נכסים  (ליצירת קשר לחץ כאן)

מנהל נכסים הוא האדם האידאלי עבורכם כשזה נוגע לניהול עסקי נדל"ן. המקצועיות שלו ורמת הרצון שלו לעזור לכם ולהיות שם לטובתכם אינה ברת תחליף, לכן נכס בתל אביב, כמו: דירות, כדאי תמיד למסור למנהל ניהול נכסים.

ניהול נכסים קרי: דירות, על ידי מנהל נכסים מקצועי טומן בחובו יתרונות רבים עבור הלקוח:

ü      שירות מסור ואישי ללקוח: בעל הנכס – דבר זה חשוב בעיקר בתל אביב, בה עמלות שירות הינן מהגבוהות ביותר בארץ, בגלל מחירי דירות גבוהים בתל אביב.

ü      שיווק דירות בתל אביב על חשבון חברת ניהול נכסים. – מנהל הנכסים, יפרסם את דירתך בכל אמצעי המדיה הרלוונטים, על מנת שליותר ויותר אנשים תהיה אופציה להגיע אליכם ולראות את דירתכם. אמצעי מדיה אלו יכולים להיות גם בשפה זרה, לתושבי חו"ל, או לתושבים ישראלים שעברית אינה שפת אמם.

ü      הכנת דירות להשכרה לכניסת דיירים חדשים-  זהו שירות החשוב בעיקר בתל אביב אשר בה מוצאים לא פעם נכסים במצב מתפרק. פה נכנס שירות ניהול נכסים לתמונה על ידי כל שהוא דואג לסייד את הדירה ולעצבה טרם השכרתה. כך שאתה הלקוח פטור מכל זה, ופנוי לעיניינך, בשעה שמטפלים לך בנכס .

ü      מנהל  נכסים, ידאג לייצג אותך מול קבלנים מקצועיים בתל אביב והיה ותהיה לך בעייה כלשהי בדירה או דירות שבבעלותך.

ü      באם יש בעיות נקודתיות בדירה ששוכר הדירה או קונה הדירה העלו, חברת ניהול נכסים מטפלת עבורך בהן.

ü      כאשר מדובר על דירה להשכרה, ניהול נכסים ידאג לבדוק עבורך הן את השוכרים והן את הערבים על מנת לוודא שאין להם הרשאות פליליות, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שהנכס שלך מופקד בידיים אמינות.

ü      תיעוד מצולם של מצב הדירה ותכולתה טרם השכרתה לשוכרים חדשים, הינו עוד שירות של ניהול נכסים, זאת כוון שלא מעט דירות בתל אביב, הינן דירות שהכניסו לתוכן ריהוט קבוע ולכן חשוב שיהיה לך תיעוד זה.

ü      ניהול נכסים יוכל לתת לך ייעוץ וייצוג משפטי באם תתקל בבעיה עם דירות שבעלותך.

ü      אם נתקלתם בשוכרים בעייתים, ניהול נכסים יטפל בבעיה .  

ü      מדי פעם, ניהול נכסים מתאם עם שוכרי הנכס שלך, ביקור בית על מנת לראות אם הדירה במצב תקין. – דבר זה חשוב בתל אביב, בה דירות מחליפות ידיים לעיתים קרובות.

ü      ניהול נכסים דואג לוודא בסיום החוזה של השוכרים הקודמים, שהם עוזבים את הדירה בלי שצברו חובות עליה, כמו: אי תשלום חשבונות ארנונה, חשמל ועוד.

 

ככלל, אנשים שוכרים לעצמם מנהל נכסים בתל אביב על מנת לתת לעצמם את האפשרות והחופש לשעות פנאי תוססות ומעשירות בשעה שמישהו אחר דואג לעסקים שלהם בצורה הטובה ביותר והשקולה ביותר, כך שיש להם זמן להקדיש למשפחה ולחברים, במקום להתרוצץ סביב הנכס בשעות הפנאי או חמור מזה על חשבון שעות העבודה. ישנן לא מעט חברות בתל אביב בתחום ניהול נכסים, אשר עושות עבודה מצויינת. ממולץ לשכור אחת מהן.