היתרונות במסירת הנכס למנהל נכסים  (מעבר לדף צור קשר)

נכס בתל אביב, כמו: דירות, בניינים, חנויות תמיד כדאי למסור למנהל ניהול נכסים.

ניהול נכסים על ידי חברה, טומן בחובו יתרונות רבים עבור הלקוח:

ü      שירות אישי ומסור שהלקוח, כלומר: בעל הנכס, אינו משלם בעבור הזמן בו הנכס לא היה מושכר- חשוב בעיקר בתל אביב, בה עמלת שירות הינה גבוהה היות ומחירי דירות בה גבוהים.

ü      הכנת דירות להשכרה לכניסת הדיירים החדשים-  זהו שירות שחשוב בעיקר בתל אביב בה נכסים הרבה פעמים במצב לא טוב ולכן שירות ניהול נכסים המציע סיוד הדירה ועיצובה על חשבונו, הינו דרך נהדרת עבורך כלקוח לנוח ולהתרווח על הספה, בשעה שדואגים לך לטיפול בנכס.

ü      חברת ניהול נכסים מטפלת עבורך גם בכל הקשור לבעיות נקודתיות שהשוכר או הקונה העלו.

ü      ניהול נכסים דואג לבדוק עבורך גם את השוכרים וגם את הערבים, במקרה ומדובר על דירה להשכרה.

ü      ניהול נכסים דואג לתיעוד מצולם של מצב הדירה ותכולתה לפני ההשכרה לשוכרים חדשים, היות ולא מעט דירות בתל אביב כיום הינן דירות שהוכנס לתוכן ריהוט קבוע ולכן סעיף זה חשוב לך כלקוח.

ü      ניהול נכסים מטפל בפינוי שוכרים בעיתיים.

ü      ניהול נכסים דואג לבדוק את תקינות הדירה מדי פעם. דבר הנעשה בתיאום עם הדיירים השוכרים אותה- חשוב בעיקר בתל אביב, בה דירות מחליפות ידיים תדיר.

ü      ניהול נכסים מוודא בסיום החוזה של שוכרים ישנים, שלא נצברו חובות על ידם.

ככלל, מטרת לקיחת מנהל נכסים היא לתת לך כלקוח הרבה שקט נפשי ואפשרות להתעסק בדברים שבאמת חשובים לך בחיים: הקריירה, המשפחה, שעות הפנאי. כך שבמקום להתרוצץ בשעות הפנאי סביב שוכרים או קונים לנכס, אתה יכול לתת למנהל הנכסים לעשות זאת עבורך. ישנן לא מעט חברות מובחרות בתל אביב, אשר עושות עבודה נהדרת למספר לא מבוטל של לקוחות בעלי נכסים.