מעבר לחיפוש דירות, לחץ כאן.

מתווכים בתל אביב

כיום, מספרן של הדירות המוצעות למכירה ולהשכרה בתל אביב הולך וגדל ללא הרף. עקב ריבוי הדירות הנכם עלולים ללכת לאיבוד בתוך המגוון העצום, ולעתים גם לפספס את הדירה שעונה לצרכיכם. לשם כך ישנם מתווכים בתל אביב שיסייעו לכם למצוא את הדירה המתאימה ביותר עבורכם. בתמורה לתיווך דורשים המתווכים עמלה. לפי החוק, בעת רכישת דירה, רשאי המתווך לגבות עמלת תיווך בשיעור שלא יעלה על שני אחוזים מערך הדירה, מכל צד בעסקה. לעומת זאת, בעת חתימת חוזה שכירות נוהגים המתווכים לגבות עמלה בשיעור שכר הדירה לחודש אחד. עמלת התיווך איננה סכום סופי והיא ניתנת למיקוח.

למרות שרכישת דירה דרך מתווך כרוכה בתשלום עמלה, ישנם יתרונות רבים הנלווים לרכישת דירה באמצעות מתווכים בתל אביב שאותם נפרט במאמר זה.

היתרונות ברכישה של דירה דרך מתווכים בתל אביב

היתרון בשימוש בשירותיהם של מתווכים בתל אביב בבואכם לרכוש או להשכיר דירה בא לידי ביטוי במספר מישורים:

*חיסכון בזמן

בניגוד לחיפוש אחר דירות למכירה באופן עצמאי, בבואכם לרכוש דירה דרך מתווכים בתל אביב תוכלו להימנע מהשקעת זמן יקר בחיפוש אחר הדירה הרצויה בעיר כה גדולה. אצל מתווכים בתל אביב קיים מאגר המכיל מספר רב של דירות למכירה ולהשכרה בתל אביב. מאגר הדירות הקיים אצל מתווכים בתל אביב מאפשר להם למצוא תוך זמן קצר את הדירה המתאימה ביותר עבורכם ללא השקעת זמן בדפדוף בין מודעות בעיתון או בחיפוש רגלי אחר שלטים ומודעות.

*התאמת הדירה למטרותיכם

לכל משפחה המחפשת אחר דירה ישנן דרישות שונות לגבי גודל הדירה ומספר החדרים הרצוי. מתווכים בתל אביב יוכלו למצוא עבורכם דירה המכילה את מספר החדרים הדרוש לכם. דבר זה מתאפשר בזכות המאגר הקיים אצל המתווכים אשר מכיל את כל הנתונים של כל דירה המוצעת למכירה או להשכרה. בנוסף למספר החדרים בדירה, ניתן למצוא בין הנתונים המופיעים לגבי כל דירה את שטח הדירה ומצבה הכללי של הדירה.

*בחירת אזור המגורים הרצוי

מתווכים בתל אביב יוכלו למצוא עבורכם דירה באזור הרצוי עבורכם בתוך העיר. אצל מתווכים בתל אביב קיים מאגר של דירות בכל אזורי העיר השונים. כך מתאפשר לכם לרכוש דירה במקום המועדף עליכם, בין אם מדובר בדירה הנמצאת ממש בלב תל אביב ובין אם מדובר בדירה הנמצאת בסמוך לחוף הים.

*מאגר דירות בלעדי

מתווכים בתל אביב מציעים מגוון דירות שאותן ניתן לרכוש אך ורק דרכם. מאגר זה כולל ברובו דירות שמצבן טוב יחסית לשאר הדירות בשוק.

*סינון מודעות לא רלוונטיות

כאשר הנכם ניגשים לחפש אחר דירה למכירה או להשכרה על ידי דפדוף במודעות בעיתון, אתם עלולים להגיע למצב שבו הנכם מבזבזים את זמנכם בניסיונות ליצור קשר עם בעל הדירה דרך מודעה שכבר אינה רלוונטית. מתווכים בתל אביב יציעו לכם תמיד רק דירות שעדיין מוצעות למכירה או להשכרה.

מתווכים בתל אביב – פשרה בין הצדדים בעסקה

בסופו של דבר, מתווך נמדד ביכולתו להביא את הצדדים לפשרה שתביא לחתימת עסקה. שכן זהו רצונם של כל הצדדים בעסקה, הן של הקונה והמוכר והן של המתווך המרוויח עמלה מהעסקה. לכן כאשר הנכם מתכוונים לרכוש דירה דרך מתווך, חשוב שתתייעצו עם אנשים שהתנסו בעסקאות מסוג זה, על מנת שיוכלו להמליץ לכם על מתווך אמין מתוך המבחר הענק של מתווכים בתל אביב.

כעת אנו מקווים כי הבנתם את התועלת הטמונה בסיועם של מתווכים בתל אביב, הן לקונה והן למוכר.





לדף הבית