מעבר לחיפוש דירות

מתווכים בת"א

עקב מחיריהן הגבוהים של דירות בת"א, מעורבים בעסקאות של קניית דירה בעיר זאת סכומים גבוהים וישנו סיכוי גבוה להתעוררות מחלוקות בין הצדדים. לשם כך ישנם מתווכים בת"א שתפקידם לגשר בין רצונותיהם של שני הצדדים בעסקה. תפקידו של המתווך הינו כפול – עליו לשרת בו זמנית הן את האינטרסים של המוכר והן את האינטרסים של הקונה.

מתווכים בת"א – מדוע כדאי לקנות דירה דרך מתווך?

התועלת בקניית דירה באמצעות מתווכים בת"א באה לידי ביטוי עוד הרבה לפני שלב חתימת החוזה. ישנו מספר רב של מתווכים בת"א ולכן חשוב שתדעו מהם תפקידיו של המתווך וכיצד צריך לפעול מתווך אמין ובעל ניסיון כך שיועיל לשני הצדדים בעסקה.

אדם החפץ לקנות דירה בת"א שאינו מכיר את העיר, עלול לפספס את הדירה המתאימה ביותר עבורו. בנקודה זאת מומלץ לפנות לעזרתם של מתווכים בת"א כדי שיוכלו למצוא עבורכם את הדירה המתאימה לכם ביותר מתוך המאגר העומד לרשותם. אצל מתווכים בת"א קיים מאגר עשיר של דירות מכל הסוגים במחירים שונים, החל מדירות פשוטות של חדר אחד ועד לדירות פאר ובתים פרטיים. כך יכול כל אדם החפץ בקניית דירה למצוא את הדירה המתאימה ביותר לדרישותיו.

מתווכים בת"א – כיצד נבחר מתווך בעת קניית דירה בת"א?

אך בכל זאת, כיצד תדעו לבחור מתווך לעסקה של קניית דירה מתוך המגוון העצום הקיים של מתווכים בת"א?

מומלץ לפנות למתווכים אשר מציעים לכם מגוון רחב של דירות התואמות לדרישותיכם ולא מסתפקים בלהציג לכם דירה אחת. בבואכם לחפש אחר דירה באמצעות מתווכים בת"א עליכם לדרוש מהמתווך להציג בפניכם מספר רב של דירות העונות על דרישותיכם, כדי שתוכלו לקבל מושג לגבי המחירים שהמוכרים דורשים. מתווך הגון יציין בפניכם כאשר המחיר שדורש בעל הדירה הינו גבוה מהמקובל. בנוסף לכך, הן מתווכים בכלל והן מתווכים בת"א בפרט אמורים להציג בפניכם אך ורק דירות שמחיריהן תואמים לתקציב העומד לרשותכם כפי שציינתם בפניהם מלכתחילה, ולא לנסות לפתות אתכם לקנות דירות יקרות יותר כדי שיוכלו לגבות עמלת תיווך גבוהה יותר. עוד תפקיד של המתווך בא לידי ביטוי בשלב המיקוח על המחיר. כדי לרצותכם, על המתווך לנסות לשכנע את המוכר להתגמש במחיר כך שיתאים יותר לתקציבכם. חשוב לבחור מתווך שהולך לקראתכם לא רק בהבטחות, אלא גם במעשים כדי שתבצעו עסקה שתהיו בטוחים בה.

מתווכים בת"א – בחירת מתווך על ידי המוכר

גם מוכר הדירה, כדאי שיבחר מתווך שידאג לטובתו בעת ביצוע העסקה ולפניה. מתווכים בת"א אחראים להביא למוכר הדירה מספר רב של קונים פוטנציאליים כדי שתיווצר מעין תחרות בין הקונים, שתגרום להם להציע למוכר סכומים כמה שיותר גבוהים כדי שיסכים למכור את הדירה דווקא להם. בנוסף לכך מצפה המוכר מהמתווך לנסות להציג בפני הקונים בעיקר את היתרונות של הדירה, כדי שישתכנעו כי מדובר במציאה שעליהם להזדרז ברכישתה.

לסיכום ניתן לומר שבחירת מתווך מבין המבחר של מתווכים בת"א לעסקה של קניית דירה הינו מהלך שיש לשקול בכובד ראש. יש לשקול את התועלת שתצמח לכם מסיועו של המתווך בעסקה אל מול העמלה שהוא דורש מכם.

לדף הבית