למעבר לחיפוש דירות לחץ כאן

בעלי דירות וכן מתווכים בתל אביב מנצלים את העובדה ששוק דירות למכירה בתל אביב

ושוק דירות להשכרה הינו רווי בשוכרים יותר ממשכירים, ועל כן לא טורחים לשפץ דירות

בתל אביב מחד, ומשכירים אותן במחירים מופקעים, מאידך. זוהי תופעה שמרגיזה כל מי

שצריך למצוא דיור בעיר זו. לפני שאתם סוגרים עם מתווכים או משרדי תיווך על קניית דירה

או דירות בתל אביב, בידקו:

  • רעש- האם מדובר בשכונה רועשת? האם עובר קו אוטובוס ברחוב? לאנשים הסובלים מרעש, זה יכול להיות רוע גזירה כבד ביותר. מתווכים בתל אביב אמורים לדעת זאת.
  • בתי ספר- האם יש בתי ספר איכותיים בקרבת מקום? אם יש לכם ילדים זה חשוב מאד,מחד, ומאידך האם בניין הדירות בו אתם מתעניינים, לא יושב בקירבה רבה מדי לבית ספר או גן, דבר שיגרום לכך שתהיו חשופים למטרד הרעש. שווה לבדוק עם אותם מתווכים איתם אתם עובדים סוגיה זו.
  • קירבה למרכזי קניות ושירות: סופר מרקט, מרפאה- כדאי לברר עם מתווכים באם יש מרפאה או סופרמרקט בקירבת הבית. דבר שיעלה את איכות ונוחות חייכם.
  • מעלית- עד כמה קריטי עבורכם מעלית. מתווכים רבים מוכרים דירות ללא מעלית בהנחה רבה. אם מעלית לא קריטית עבורכם, אולי דירה ללא מעלית תתאים עבורכם וכך תחסכו סכום כסף נכבד בקניית הדירה.
  • חניה- זהו דבר שיכול להיות קריטי ברוב השכונות, בעיקר בתל אביב. דירות בתל אביב ללא חנייה פרטית, יכול להיות דבר מאד מסובך למי שמחזיק רכב, בגלל מצוקת חניה באזור. כיום דירות למכירה בתל אביב שהן חדשות מהקבלן, אוטומטית באות עם חנייה. אבל דירות בתל אביב שהן ישנות ונמצאות על צירים מרכזיים, לעיתים קרובות אין להן חניה בטאבו.
  • שכנים- כדאי ורצוי לברר עם אותם מתווכים שמטפלים בכם, ממה מתפרנסים השכנים, למשל: מורה לנגינה יכולה מאד להוריד אתל איכות חייכם וזאת יכלו לומר לכם סוחרי נדלן בפה מלא, איך עסקאות נפלו בגלל תעסוקה יוצאת דופן של השכנים הפוטנציאלים.

אנו אכן, ממליצים בחום להשתמש בטיפים אלו לפני שאתם קונים דירה,

על מנת שתעסקו את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. מתווכים וכן סוחרי נדל"ן

טובים יוכלו גם לעזור לכם בבחירה. חלקם בעל וותק רב בשוק דירות למכירה בתל אביב

ויכולים להעריך את התשואה של דירות בתל אביב ומגמות בכלל, לשנים הקרובות.

לדף הבית