למעבר לדירות למכירה לחץ כאן

דירות בת"א – כיצד נבחר דירה?

ת"א הינה העיר המבוקשת ביותר למגורים, בעיקר עבור צעירים המגלים עניין בשפע מוקדי הבילוי והקניות שהיא מציעה. ישנו מספר רב של דירות בת"א המוצעות למכירה ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור את הדירה העונה למטרותיכם. במידה ואינכם יודעים היכן לחפש דירות בת"א, מומלץ לפנות למתווכים שיסייעו לכם בבחירת הדירה המתאימה לדרישותיכם. בשורות הבאות ננסה לתת בפניכם את הכלים לבחירה נכונה של דירה מבין השפע המוצע של דירות בת"א.

דירות בת"א – בחירה לפי מיקום

ת"א מתאפיינת בכך שהיא מציעה דירות למכירה ולהשכרה במגוון רמות, החל מדירות הממוקמות בשכונות ישנות בדרום העיר ועד לדירות הממוקמות בבנייני יוקרה חדשים בצפונה של העיר. אלה המחפשים אחר קירבה לים יוכלו למצוא מגוון של דירות בת"א עם נוף לים, ואף דירות הממוקמות ממש בצמוד לחוף הים. צעירים המחפשים לגור בסמוך לכל מוקדי הבילויים ומרכזי הקניות הגדולים יוכלו למצוא מגוון של דירות בת"א הממוקמות במרכז העיר. מנגד, מי שמחפש לגור במקום שקט רצוי שישקול היטב האם ברצונו לגור בתל אביב מכיוון שזוהי עיר סואנת ומלאת חיים, ונדיר למצוא בה דירות הממוקמות במקומות שקטים.

דירות בת"א – בחירה לפי תקציב

מי שיחפש לראשונה דירות בת"א המוצעות למכירה או להשכרה עלול להיות מופתע מהמחירים הגבוהים שדורשים בעלי הדירות ביחס לערים אחרות. הביקוש העצום מצד הצעירים שחלומם הוא לגור בעיר הגדולה הביא לכך שבעלי דירות בת"א החלו לגבות מחירים גבוהים יחסית עבור מכירתם או השכרתם. בעלי הדירות הבינו את הפוטנציאל הטמון במכירת דירות במחירים גבוהים וניתן לראות בת"א דירות במצב ירוד המוצעות למכירה או להשכרה בסכומים גבוהים ובלתי הגיוניים.

בבואכם לרכוש או לשכור דירה מבין המבחר של דירות בת"א מומלץ להגדיר מראש מסגרת תקציבית כדי שתוכלו לצמצם כמה שיותר את החיפושים. עקב המחירים הגבוהים של דירות בת"א רבים נאלצים להתפשר על איכות הדירה ומיקומה בעיר. השכרת דירה יחד עם שותף אחד או מספר שותפים יצמצמו את העלויות בצורה משמעותית, אך יש לבחור את השותפים בקפידה ככל שהמצב מאפשר, כך שתהיו בטוחים שתוכלו להסתדר לאורך כל תקופת השכירות.

דירות בת"א - פנייה למתווך בעת חיפוש דירה

למרות שביצוע עסקת קנייה או השכרה של דירות בת"א דרך מתווך כרוכה בתשלום עמלה, מומלץ לשקול את הנושא מכיוון שהמתווך יכול לכוון אתכם לעבר הדירה המתאימה לכם ביותר. כך הנכם חוסכים זמן רב ונמנעים מהתרוצצויות בעיר הגדולה.

ההמלצה בנוגע לפנייה למתווך נוגעת בעיקר לאלה שאינם מכירים את המגוון הקיים של דירות בת"א ועלולים לפספס את הדירה המתאימה ביותר לדרישותיהם. היתרון בפנייה למתווך בא לידי ביטוי גם בשלב המיקוח על המחיר, המתווך עשוי לשכנע את בעל הדירה להתגמש במחיר ולבוא לקראתכם במישורים נוספים כמו תאריך הפינוי במידה והכניסה לדירה דחופה עבורכם.







לדף הבית